Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
100% kopersbescherming
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
PayPal
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
30 dagen recht van retour
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Gratis verzending vanaf 0,00 €

Verzending & Levering

Als uw artikel via een transportbedrijf wordt afgeleverd, neemt de verzenddienstverlener contact met u op om een afspraak te maken voor het ontvangen van uw zending.

Zorg ervoor dat u uw telefoonnummer en e-mailadres correct invoert!

Controleer uw spammap op de ontbrekende e-mail. Mocht u deze niet binnen 24 uur ontvangen, neem dan contact met ons op, dan gaan wij het direct nakijken.
Onze goederen worden gratis verzonden naar het binnenland.
U wordt per e-mail op de hoogte gehouden en ontvangt een gedetailleerde tracking van de verzending. Als u geen e-mail ontvangt, controleer dan de SPAM-map in uw e-mailinbox! In het geval van een expeditielevering neemt het expeditiebedrijf telefonisch of per e-mail contact met u op. Zorg er altijd voor dat u uw gegevens correct invult!
Het kan zijn dat uw levering uit meerdere pakketten bestaat. Vanwege logistieke redenen kunnen deze op verschillende dagen geleverd worden. Vanwege de grote verzendvolumes kunnen er vertragingen in de levering optreden. De logistieke dienstverlener streeft er echter naar om de zending zo snel mogelijk af te leveren. Neem contact met ons op als aanvullende pakketten u niet binnen 3 dagen bereiken.
Wij versturen pakketgoederen via DHL Parcel, DPD en GLS.

Expeditiegoederen worden op de stoep afgeleverd via DB Schenker of IDS Logistik. De levering van expeditiegoederen wordt door de verzenddienstverlener via e-mail of telefoon met u gecoördineerd.

Wij bieden geen zelfophaling aan.

OK-Living is een puur online retailer met talrijke magazijnlocaties door heel Europa. Zelf ophalen is om logistieke redenen niet mogelijk.

Na aankoop is een wijziging niet meer mogelijk. Als de goederen nog niet zijn verzonden, neem dan gerust contact met ons op via e-mail.
Het kan zijn dat uw bezorging bestaat uit meerdere pakketten die op verschillende dagen bezorgd kunnen worden. Neem dan contact met ons op, wij controleren dit intern en nemen indien nodig contact op met de logistiek.
Verzending vindt uitsluitend plaats in het binnenland. Verzending naar eilanden is uitgesloten.
Het is heel goed mogelijk dat uw goederen in meerdere pakketten worden verzonden en op verschillende tijdstippen aankomen. Als de resterende goederen niet binnen 3 dagen na de eerste aankomst aankomen, neem dan contact met ons op!

Nee. Wij bieden geen internationale verzending aan op ok-living.de. Op onze winkelpagina OK-Living.eu vindt u echter een overzicht van alle landen waar aankopen gedaan kunnen worden en leveringen in het binnenland mogelijk zijn.

ok-living.de

ok-living.co.uk

ok-living.fr

ok-living.it

ok-living.pl

ok-living.be/fr

ok-living.be/nl

Betaalwijzen

Als je kiest voor vooruitbetaling via bankoverschrijving, maak het bedrag dan binnen 10 werkdagen over. De goederen blijven gedurende deze periode voor je gereserveerd.

Eigenaar: OK-Living GmbH u. Co. KG
IBAN: DE67 1207 0000 0378 3800 01
BIC: DEUTDEBB160

Het te betalen bedrag bestaat uit de waarde van de goederen en eventuele verzend- en servicekosten. Vermeld bij de overschrijving de exacte reden van betaling zoals vermeld in de bevestigingsmail van de bestelling.

De accountgegevens die hiervoor nodig zijn, staan in de orderbevestigingsmail die je na het afronden van de bestelling hebt ontvangen.

Tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid om voor een bestelwaarde tot maximaal 4.000 euro de betaalmethode “aankoop op rekening” te selecteren. OK-Living biedt “aankoop op rekening” aan via de betalingsprovider Mollie (Klarna Bank AB). Klarna Bank AB voert direct tijdens de bestelling een identiteits- en kredietcontrole uit. Daarom is het noodzakelijk dat u akkoord gaat met de gegevensoverdracht aan Klarna. Houd er rekening mee dat vanwege deze controle een adreswijziging achteraf niet is toegestaan. Parallel hieraan vindt op de achtergrond een controle plaats, zodat u uw bestelling zo snel mogelijk kunt afronden zodra uw kredietwaardigheid is bevestigd. Nadat uw bestelling bij OK-Living is verzonden, stuurt Klarna u zo spoedig mogelijk de relevante betalingsgegevens per e-mail. U ontvangt uw factuur van Klarna. Betaal het factuurbedrag rechtstreeks aan Klarna. Klarna informeert u hierover duidelijk via e-mail of app. De betalingstermijn voor Klarna bedraagt 30 dagen. Meer informatie hierover vindt u via de volgende link: klarna
De betaalwijze "aankoop op rekening" is voor u pas beschikbaar na de eerste succesvol betaalde bestelling in de OK-LIVING Shop.
Let op: de betaalwijze "aankoop op rekening" is alleen mogelijk vanaf een bedrag van  0,01€ tot een maximum van  2500€.
Wir möchten Sie darüber informieren, dass Sie hier Ihre Bankverbindung erhalten und Ihre Bestellung innerhalb von 10 Tagen erhalten können. Soweit ich weiß, können wir Reservierungen für unsere Kunden vornehmen. Sollte in dieser Frist nicht der Zahlungseingang auf unserem Konto ersichtlich sein, wurden Ihre Bestellungen zurückgestorniert.

We willen weten dat we kunnen genieten van een gezonde levensstijl. Een kort overzicht van uw zoekopdracht vindt u onder “Betaalmethoden” in de toegang tot onze onlineshops.

- Betaling per creditcard (Visa / MasterCard / co-branded debit cards)

- Betaling via ext. overeenkomsten (via PayPal, Apple Pay, Amazon Pay)

- Online betaling (SOFORT, iDeal, vooruitbetaling)

- Betaling per factuur ( Klarna)

Herroeping / Annulering / Klacht / Terugbetaling  

Nadat de terugzending van uw goederen in ons systeem is bevestigd, zullen wij onmiddellijk de terugbetaling regelen.
U kunt uw artikel binnen 30 dagen kosteloos aan ons retourneren. Neem contact met ons op via e-mail.

Zodra de bestelling is afgerond, zijn er geen wijzigingen meer mogelijk. Wilt u meer artikelen bestellen, geen probleem! Bij ons is de verzending gratis.

Neem daarvoor contact met ons op.
Wij sturen u dan graag een retourbon toe.
U kunt uw bestelling zonder opgaaf van reden annuleren.
Gelieve uw herroeping aan ons te richten, onder vermelding van het bestelnummer! 
U hebt het recht om dit contract binnen een maand zonder opgave van redenen op te zeggen.

Vragen over producten

Bij levering van uw product ontvangt u montage-instructies.

Het kan zijn dat jouw artikel uit meerdere pakketten bestaat of uit een losse schroefverpakking. De montage-instructies vind je daarom in één ervan.

Voor de exacte leveringsomvang verwijzen wij u naar de betreffende artikelbeschrijving.

In de regel wordt het montagemateriaal meegeleverd.

U ontvangt de factuur per e-mail nadat uw goederen zijn verzonden.
Onze producten worden grotendeels in Europa vervaardigd. Veel meubelen laten wij exclusief voor OK-Living op bestelling produceren door gecertificeerde partnerbedrijven in Oost-Europa. Hier hebben wij dagelijks contact met onze fabrikanten over verbeteringen, klantvragen en nieuwe ontwikkelingen.
Neem contact met ons op via e-mail met vermelding van uw bestelnummer en het gekochte artikel.
Nee. Uw aankoop bij OK-Living is niet gebonden aan een minimale bestelwaarde.

Wij kijken uit naar uw aankoop, groot of klein!

Als koper heeft u 2 jaar garantie vanaf het moment van overdracht van de goederen.
Op elke productinformatiepagina kunt u controleren of uw artikel momenteel op voorraad is. Voor alle producten die weer leverbaar zijn en niet op voorraad zijn, hanteren wij verwerkingstijden. Als alternatief kunt u ook per e-mail op de hoogte worden gehouden van de nieuwe voorraad van een product.
Een extra korting is niet meer mogelijk omdat onze artikelen altijd zo laag mogelijk geprijsd zijn.
U kunt uw artikel binnen 30 dagen kosteloos aan ons retourneren. Neem contact met ons op via e-mail.

Mijn klantenaccount

Onder Mijn adressen in het klantaccount kunt u uw aflever- en factuuradressen toevoegen of bewerken. Dit geldt voor bestelprocessen die nog niet zijn afgerond.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u dit direct opnieuw instellen wanneer u inlogt. Klik daar op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” en volg de verdere instructies!
Meld u af door op 'Account' en 'Uitloggen' te klikken in het venster dat wordt geopend.
Onder "Uw gegevens" in het klantenaccount kunt u uw naam, uw e-mailadres, uw wachtwoord of uw aanhef wijzigen.

Nieuwsbrief  

Als u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief van OK-LIVING, kunt u dit in elke nieuwsbrief doen via de link ‘Afmelden’ of via de nieuwsbriefinstellingen in uw account. Heeft u zich afgemeld voor de nieuwsbrief en ontvangt u nog steeds e-mails van ons? Neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice op info@ok-living.nl!
Als u uw klantaccount wilt verwijderen, dient u het verzoek in via het contactformulier!
Hier kunt u zich aanmelden voor de OK-LIVING-nieuwsbrief.
Klanttevredenheid
Heel goed.
4.58 / 5.00
van 25571 waarderingen