Verzending & Levering
In geval van levering via een vervoerder neemt de vervoerder telefonisch of per e-mail contact met u op.
Of als gevolg van een hoog verzendingsvolume kunnen vertragingen in de levering optreden.
De logistieke dienstverlener zal er echter naar streven de zending zo snel mogelijk te leveren.
Als de resterende goederen niet binnen 2-3 dagen na de eerste aankomst aankomen, neem dan contact met ons op!
Betaalwijzen
Herroeping / Annulering / Klacht / Terugbetaling
Vragen over producten
Hier staan wij dagelijks in contact met onze fabrikanten over verbeteringen, verzoeken van klanten en nieuwe ontwikkelingen.
Bij producten die weer leverbaar zijn, wordt een verwerkingstijd vermeld, zodat u altijd online kunt zien wanneer ze weer leverbaar zullen zijn.
Als u een artikel niet meer bij ons kunt vinden, maakt het helaas geen deel meer uit van het assortiment.
Mijn klantenaccount
Nieuwsbrief
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via e-mail aan service@ok-living.nl